Féklámpa ellenőr
2000. május 10. 11:00
Vélemény:
14
Szavazat:
22
Mai látogató:
74
Utolsó látogatás:
Ma 04:02:05
Vélemény:
14
Szavazat:
22
Mai látogató:
74
Utolsó látogatás:
Ma 04:02:05
érdeklődnék, hogy ezen az elven más lámpa (index, tompított fényszóró) visszajelzése is megoldható?
Helló! A legegyszerűbb teljesítményfüggő visszajelző:KELL hozzá 1 mechanikus villogó automata"15 54 k kivezetéssel.a 15 54-érintkezőjét összenyomni és sorbakötni a féklámpa kapcsoló után.a K érintkezője 1 fogóval könnyen beállítható.2 izzónál a tekercs behúz a visszajelző világít/K és test között/1 izzónál csak megrántja egyet villan,0 izzó--0 visszajelzés!--20 éve már működött a ladámban.
A két dióda azért van, hogy ne világítson mind a két led hiba esetén.
Engem is a két dióda léte érdekelne, hogy miért is kellenek az oda, ha csak a baj van velük: megvétel, melegedés, kis teljesítmény (diódánként 12W pedig 21W kellene szabvány szerint) Köszi a választ
Hi, miért kell oda az a két dióda? A másik irányba úgyis csak akkor folyna az áram, ha a kapcsoló be lenne nyomva, vagyis elvileg nem probléma, nem? Miért van rájuk szükség?
régebben én is sok mindent megépítettem innen de most valami más hiányzik nekem a Golfomhoz kellene egy elektronikus ablaktőrlő vezérlés
Az 1N4007 dióda 1 ampert bír, az 12V-on max 12 W teljesítmény. Ha ez elég akkor jó, hűteni nem nagyon lehet ezeket a diódákat.
1N4007es diódák jók lesznek?Ha igen, hűtésügyileg menyire kellne figyelnem rá?
Van értelme. Eddig féklámpát kétféle módon lehetett ellenőrizni: vagy keríteni kellett valakit aki nézi, vagy berakni a pedálra egy féltéglát és hátraballagni. Ezzel a kapcsolással viszont menet közben is észre lehet venni az égő kiégését és nem abból, hogy valaki "benéz" hátulról
ugyanezen a véleményen vagyok, ráadásul meg fogom építeni, mer nem árt egy ilyen a trabimba. Főleg azér nem szar, mivel akkor is tudja ellenőrizni a féklámpákat, ha nem is világít a féklámpa