Autós

Akku feszültség őr

Működése: egy kétszínű Led a kijelző, amivel négy jelzési képet lehet létrehozni:

11,5 V -os akkufeszig piros,
11,5 V és 13,5 V között narancs,
13,5 V és 15,5 V között zöld,
15,5 V fölött sötét, azaz hiba jelzés van.


Menet közben mindig a zöld színnek kell világítani. Sárgánál kevés a töltés, vagy túl nagy a terhelés, pirosnál nincs töltés, ha pedig menet közben sötét marad a led, akkor valószínű a túltöltés. Álló helyben a sárgának kell világítani, ha mégis a piros jelez, akkor gyenge az aksi.

Az alsó rajzokon látható nyomtatott áramköri terveket Horváth Sándor küldte.

Az írást küldte: Nagy ZoltánEmail a szerzőnek

Legújabb írás:

Rádiós1 MHz-es szinusz kimenetű RF végfokozat Pout= 150 Wrms
2021. február 08. 13:37

További cikkek

2005. március 16. 08:55
2012. szeptember 18. 20:53
2005. május 24. 17:33
2006. július 06. 08:37
2007. március 18. 01:48
2006. január 20. 09:29
2008. május 05. 08:30
2014. január 06. 09:08
2012. december 26. 10:45
2009. május 06. 10:43
2013. november 02. 21:19
2000. február 10. 10:32
2010. augusztus 15. 20:43
2013. augusztus 12. 09:08
2000. május 10. 11:00
2007. október 27. 08:36
2010. április 01. 18:16
2013. augusztus 29. 07:32
2007. november 09. 09:16
2002. június 11. 20:10
2005. július 21. 01:00
2008. szeptember 07. 12:05
2007. július 18. 16:36
2005. november 21. 08:51
2005. szeptember 20. 21:12

Vélemények

Legfrissebb hozzászólások

Erősítők, előerősítőkEgyszerű 10W-os tranzisztoros erősítő
2024. május 02. 17:35:17
AlapokAstabil multivibrátor komplementer tranzisztorokkal
2024. április 12. 16:09:16
DigitálisVillanypásztor 2.
2024. április 08. 23:58:00
DigitálisVillanypásztor 2.
2024. április 08. 16:51:24
DigitálisVillanypásztor 2.
2024. április 08. 16:33:38

Írd meg a véleményed a cikkel kapcsolatban!

bsselektronika.hu/old/index.php?w=wQrxNrtqyo