Autós

Akku feszültség őr

Működése: egy kétszínű Led a kijelző, amivel négy jelzési képet lehet létrehozni:

11,5 V -os akkufeszig piros,
11,5 V és 13,5 V között narancs,
13,5 V és 15,5 V között zöld,
15,5 V fölött sötét, azaz hiba jelzés van.


Menet közben mindig a zöld színnek kell világítani. Sárgánál kevés a töltés, vagy túl nagy a terhelés, pirosnál nincs töltés, ha pedig menet közben sötét marad a led, akkor valószínű a túltöltés. Álló helyben a sárgának kell világítani, ha mégis a piros jelez, akkor gyenge az aksi.

Az alsó rajzokon látható nyomtatott áramköri terveket Horváth Sándor küldte.

Az írást küldte: Nagy ZoltánEmail a szerzőnek

Legújabb írás:

RádiósEttől egyszerűbb rádió nem létezik
2019. szeptember 09. 07:54

További cikkek

2012. július 13. 18:11
2006. december 06. 10:03
2005. július 07. 20:43
2005. július 21. 01:00
2007. november 09. 09:16
2011. augusztus 25. 14:25
2011. március 10. 08:34
2005. szeptember 20. 21:12
2010. augusztus 15. 20:43
2008. szeptember 07. 12:05
2008. május 05. 08:30
2012. december 15. 07:56
2014. január 06. 09:08
2005. május 24. 17:33
2002. október 11. 09:22
2007. október 27. 08:36
2009. május 06. 10:43
2002. november 10. 13:30
2017. augusztus 18. 10:47
2005. november 21. 08:51
2010. március 23. 12:57
2014. december 14. 20:50
2002. június 11. 20:10
2013. augusztus 12. 09:08
2012. december 26. 10:45

Vélemények

Legfrissebb hozzászólások

RádiósTV adó
2020. július 01. 10:20:05
RádiósTV adó
2020. június 27. 17:52:31
Világítás, fényvezérlésDiszkó villogó
2020. június 22. 12:06:10
Kalkulátor555 timer astabil multivibrátorként
2020. június 20. 08:03:17
Kalkulátor555 timer astabil multivibrátorként
2020. június 18. 22:43:57

Írd meg a véleményed a cikkel kapcsolatban!

bsselektronika.hu/old/index.php?w=wQrxNrtqyo