Autós

Akku feszültség őr

Működése: egy kétszínű Led a kijelző, amivel négy jelzési képet lehet létrehozni:

11,5 V -os akkufeszig piros,
11,5 V és 13,5 V között narancs,
13,5 V és 15,5 V között zöld,
15,5 V fölött sötét, azaz hiba jelzés van.


Menet közben mindig a zöld színnek kell világítani. Sárgánál kevés a töltés, vagy túl nagy a terhelés, pirosnál nincs töltés, ha pedig menet közben sötét marad a led, akkor valószínű a túltöltés. Álló helyben a sárgának kell világítani, ha mégis a piros jelez, akkor gyenge az aksi.

Az alsó rajzokon látható nyomtatott áramköri terveket Horváth Sándor küldte.

Az írást küldte: Nagy ZoltánEmail a szerzőnek

Legújabb írás:

RádiósEttől egyszerűbb rádió nem létezik
2019. szeptember 09. 07:54

További cikkek

2005. szeptember 20. 21:12
2010. április 01. 18:16
2005. március 16. 08:55
2014. január 06. 09:08
2010. július 14. 13:04
2006. december 06. 10:03
2007. július 18. 16:36
2010. augusztus 15. 20:43
2010. október 09. 09:54
2009. május 06. 10:43
2014. december 31. 08:36
2010. augusztus 23. 07:09
2012. december 26. 10:45
2005. május 24. 17:33
2007. október 27. 08:36
2005. november 21. 08:51
2000. május 10. 11:00
2001. március 12. 15:32
2012. december 15. 07:56
2011. április 16. 10:38
2006. január 20. 09:29
2008. május 05. 08:30
2013. november 02. 21:19
2011. március 10. 08:34
2011. augusztus 25. 14:25
2005. július 21. 01:00
2013. augusztus 29. 07:32

Vélemények

Legfrissebb hozzászólások

Erősítők, előerősítőkLegegyszerűbb tranzisztoros erősítő 2W
2020. január 20. 17:39:31
Erősítők, előerősítőkLegegyszerűbb tranzisztoros erősítő 2W
2020. január 20. 17:37:45
AutósAkku feszültség őr
2020. január 20. 17:13:04
LED-es kapcsolások3x3x3 LED kocka
2020. január 17. 16:59:04
KalkulátorKondenzátor - kód konvertálás
2020. január 16. 18:09:45

Írd meg a véleményed a cikkel kapcsolatban!

bsselektronika.hu/old/index.php?w=wQrxNrtqyo