Autós

Akku feszültség őr

Működése: egy kétszínű Led a kijelző, amivel négy jelzési képet lehet létrehozni:

11,5 V -os akkufeszig piros,
11,5 V és 13,5 V között narancs,
13,5 V és 15,5 V között zöld,
15,5 V fölött sötét, azaz hiba jelzés van.


Menet közben mindig a zöld színnek kell világítani. Sárgánál kevés a töltés, vagy túl nagy a terhelés, pirosnál nincs töltés, ha pedig menet közben sötét marad a led, akkor valószínű a túltöltés. Álló helyben a sárgának kell világítani, ha mégis a piros jelez, akkor gyenge az aksi.

Az alsó rajzokon látható nyomtatott áramköri terveket Horváth Sándor küldte.

Az írást küldte: Nagy ZoltánEmail a szerzőnek

Legújabb írás:

RádiósEttől egyszerűbb rádió nem létezik
2019. szeptember 09. 07:54

További cikkek

2011. augusztus 25. 14:25
2005. szeptember 20. 21:12
2007. július 18. 16:36
2014. december 14. 20:50
2013. november 02. 21:19
2010. augusztus 23. 07:09
2010. április 01. 18:16
2007. március 18. 01:48
2005. november 21. 08:51
2002. november 10. 13:30
2010. október 09. 09:54
2002. október 11. 09:22
2005. november 14. 14:43
2006. január 20. 09:29
2005. március 16. 08:55
2010. szeptember 01. 07:37
2011. április 16. 10:38
2001. március 12. 15:32
2005. július 21. 01:00
2014. december 31. 08:36
2010. július 14. 13:04
2002. június 11. 20:10
2006. július 06. 08:37
2000. május 10. 11:00
2008. május 05. 08:30
2012. december 15. 07:56
2005. május 24. 17:33
2011. március 10. 08:34
2006. december 06. 10:03
2010. augusztus 15. 20:43
2012. július 13. 18:11

Vélemények

Legfrissebb hozzászólások

Zenész60 W-os gitár erősítő
2020. október 19. 20:51:49
Erősítők, előerősítőkHF hangszínszabályzó áramkör
2020. október 11. 13:49:56
Erősítők, előerősítőkHF hangszínszabályzó áramkör
2020. október 11. 13:48:28
Erősítők, előerősítők1 csöves erősítő második felhozatal
2020. október 05. 20:57:05
VideoEURO SCART jel átalakítása VGA jelre
2020. október 05. 20:53:11

Írd meg a véleményed a cikkel kapcsolatban!

bsselektronika.hu/old/index.php?w=wQrxNrtqyo