Autós

Akku feszültség őr

Működése: egy kétszínű Led a kijelző, amivel négy jelzési képet lehet létrehozni:

11,5 V -os akkufeszig piros,
11,5 V és 13,5 V között narancs,
13,5 V és 15,5 V között zöld,
15,5 V fölött sötét, azaz hiba jelzés van.


Menet közben mindig a zöld színnek kell világítani. Sárgánál kevés a töltés, vagy túl nagy a terhelés, pirosnál nincs töltés, ha pedig menet közben sötét marad a led, akkor valószínű a túltöltés. Álló helyben a sárgának kell világítani, ha mégis a piros jelez, akkor gyenge az aksi.

Az alsó rajzokon látható nyomtatott áramköri terveket Horváth Sándor küldte.

Az írást küldte: Nagy ZoltánEmail a szerzőnek

Legújabb írás:

RádiósEttől egyszerűbb rádió nem létezik
2019. szeptember 09. 07:54

További cikkek

2007. március 18. 01:48
2001. március 12. 15:32
2002. október 11. 09:22
2008. szeptember 07. 12:05
2007. február 15. 00:03
2005. március 16. 08:55
2002. június 11. 20:10
2010. október 09. 09:54
2014. december 31. 08:36
2000. május 10. 11:00
2007. november 09. 09:16
2006. január 20. 09:29
2005. november 21. 08:51
2005. július 21. 01:00
2006. december 06. 10:03
2012. szeptember 18. 20:53
2013. augusztus 12. 09:08
2012. július 13. 18:11
2010. augusztus 15. 20:43
2005. május 24. 17:33
2013. augusztus 29. 07:32
2005. november 14. 14:43
2017. augusztus 18. 10:47
2011. augusztus 25. 14:25
2012. december 26. 10:45
2011. április 16. 10:38
2013. november 02. 21:19

Vélemények

Legfrissebb hozzászólások

AutósAkku feszültség őr TL074-el
2019. november 11. 14:14:26
KalkulátorLM317 - LM337 számítás
2019. november 07. 12:31:18
LED-es kapcsolásokDobókocka 4017-el
2019. október 22. 18:54:09
LED-es kapcsolásokKnight 3000 futófény
2019. október 21. 08:41:38
LED-es kapcsolásokKnight 3000 futófény
2019. október 20. 09:48:12

Írd meg a véleményed a cikkel kapcsolatban!

bsselektronika.hu/old/index.php?w=wQrxNrtqyo