Autós

Akku feszültség őr

Működése: egy kétszínű Led a kijelző, amivel négy jelzési képet lehet létrehozni:

11,5 V -os akkufeszig piros,
11,5 V és 13,5 V között narancs,
13,5 V és 15,5 V között zöld,
15,5 V fölött sötét, azaz hiba jelzés van.


Menet közben mindig a zöld színnek kell világítani. Sárgánál kevés a töltés, vagy túl nagy a terhelés, pirosnál nincs töltés, ha pedig menet közben sötét marad a led, akkor valószínű a túltöltés. Álló helyben a sárgának kell világítani, ha mégis a piros jelez, akkor gyenge az aksi.

Az alsó rajzokon látható nyomtatott áramköri terveket Horváth Sándor küldte.

Az írást küldte: Nagy ZoltánEmail a szerzőnek

Legújabb írás:

RádiósEttől egyszerűbb rádió nem létezik
2019. szeptember 09. 07:54

További cikkek

2007. február 15. 00:03
2013. november 02. 21:19
2010. április 01. 18:16
2000. február 10. 10:32
2012. július 13. 18:11
2010. március 23. 12:57
2005. július 21. 01:00
2012. december 15. 07:56
2011. augusztus 25. 14:25
2017. augusztus 18. 10:47
2014. január 06. 09:08
2002. október 11. 09:22
2008. szeptember 07. 12:05
2013. augusztus 29. 07:32
2014. december 14. 20:50
2002. június 11. 20:10
2005. március 16. 08:55
2010. július 14. 13:04
2002. november 10. 13:30
2005. július 07. 20:43
2007. március 18. 01:48
2001. március 12. 15:32
2000. május 10. 11:00
2010. augusztus 23. 07:09
2007. július 18. 16:36
2005. november 21. 08:51
2005. szeptember 20. 21:12

Vélemények

Legfrissebb hozzászólások

MéréstechnikaFrekvenciamérő
2020. március 16. 08:59:31
Világítás, fényvezérlésAlkonykapcsoló
2020. március 16. 08:55:29
Világítás, fényvezérlésAlkonykapcsoló
2020. március 15. 11:56:00
AutósAkku feszültség őr
2020. március 14. 00:05:40
DigitálisVillanypásztor 1.
2020. március 13. 18:37:27

Írd meg a véleményed a cikkel kapcsolatban!

bsselektronika.hu/old/index.php?w=wQrxNrtqyo