Autós

Akku feszültség őr

Működése: egy kétszínű Led a kijelző, amivel négy jelzési képet lehet létrehozni:

11,5 V -os akkufeszig piros,
11,5 V és 13,5 V között narancs,
13,5 V és 15,5 V között zöld,
15,5 V fölött sötét, azaz hiba jelzés van.


Menet közben mindig a zöld színnek kell világítani. Sárgánál kevés a töltés, vagy túl nagy a terhelés, pirosnál nincs töltés, ha pedig menet közben sötét marad a led, akkor valószínű a túltöltés. Álló helyben a sárgának kell világítani, ha mégis a piros jelez, akkor gyenge az aksi.

Az alsó rajzokon látható nyomtatott áramköri terveket Horváth Sándor küldte.

Az írást küldte: Nagy ZoltánEmail a szerzőnek

Legújabb írás:

Rádiós1 MHz-es szinusz kimenetű RF végfokozat Pout= 150 Wrms
2021. február 08. 13:37

További cikkek

2010. augusztus 15. 20:43
2000. február 10. 10:32
2011. március 10. 08:34
2002. november 10. 13:30
2011. április 16. 10:38
2007. november 09. 09:16
2011. augusztus 25. 14:25
2002. október 11. 09:22
2007. október 27. 08:36
2005. május 24. 17:33
2006. július 06. 08:37
2013. augusztus 29. 07:32
2006. december 06. 10:03
2005. szeptember 20. 21:12
2007. március 18. 01:48
2010. augusztus 23. 07:09
2012. szeptember 18. 20:53
2013. november 02. 21:19
2017. augusztus 18. 10:47
2005. november 21. 08:51
2010. szeptember 01. 07:37
2010. március 23. 12:57
2005. július 07. 20:43
2010. október 09. 09:54
2014. december 31. 08:36
2012. december 15. 07:56
2008. szeptember 07. 12:05
2014. január 06. 09:08

Vélemények

Legfrissebb hozzászólások

DigitálisVillanypásztor 2.
2024. február 23. 10:13:24
DigitálisVillanypásztor 2.
2024. február 22. 10:44:46
DigitálisVillanypásztor 2.
2024. február 02. 17:52:07
KalkulátorKondenzátor - kód konvertálás
2024. február 01. 12:33:41
TápegységekKettős tápegység tranzisztorokkal
2024. január 31. 17:58:07

Írd meg a véleményed a cikkel kapcsolatban!

bsselektronika.hu/old/index.php?w=wQrxNrtqyo