





Gépkocsi töltésszabályozó






2000. február 10. 10:32
Vélemény:
15
Szavazat:
22
Mai látogató:
4
Utolsó látogatás:
Ma 02:13:40
Legújabb írás

Vélemény:
15
Szavazat:
22
Mai látogató:
4
Utolsó látogatás:
Ma 02:13:40
Nekem egy olyan kérdésem lenne, hogy egy külső fesz.szabályzós generátorból hogyan tudnék áramot kinyerni? Nem autóba kellene, hanem egy projektmunkához. A feszültségszabályzó sajnos nincs meg, egy olyan generátort sikerült szerezni, amin ki van vezetve a gerjesztés, a csillagpont, az akku, és a test külön csatlakozókon, de ha a test és az akku között mérek, forgatva a generátort, akkor 1-2V jön ki csak belőle, és az nagyon kevés. Hogyan lehetne megoldani, hogy kb. 10-12V kijöjjön belőle? A geresztésnél kéne valamit buherálni, csak nem tudom, hogy hogyan. :-(
A válaszokat előre is köszönöm!
Kérdés, mi a helyzet olyankor amikor az aku test és a gerjesztés (rajzon A) pontok vannak összekötve fixen és a gyári feszültségszabályzó a gerjesztő tekercs + felét szabályozza? Gyakorlatilag ez például egy ETZ 150-ben van így és ott közködök a töltéssel, 5700ft egy új fesszab az meg azt csinálja hogy gondol egyet és kikapcsolja a gerjesztést és vissza se kapcsolja lemerül az aku és megáll.
Sziasztok.
Elnézést hogy beleszólok, de tudtommal a BD675 a rajz szerinti állapotban E C B a lábkiosztása(és nem C E B).
tudom h tudatlan vagyok :D ezért kérem segítaéged. szóval akkor ez a kapcsolás simsonba nem beszerelhető?
hogy lehetne átalakítani, hogy oda is jó legyen??
üdv
Uli, te tudatlan! A Simson generátor állandó mágneses gerjesztésű! Vagy hol láttál bent gerjesztőtekercset?
nem akar valaki válaszolni nekem?
ja, de a gerjesztőtekercs az váltóáramot nyom ki nem? a simsonomon legalábbis igen :D berakok elé egy greatz-et és onnantól mehet rendesen ugye?
üdv
Szerintetek simsonba be tudnám építeni?? légyszi gyorsan válaszoljatok! thx :)
Trabi601-nek: Nálad ha leveszed a gyújtást az aksi is kikapcsolódik és nincs benne feszej? Mert szerintem éppen a gyújtáskapcsoló után kell kötni a pluszt, hogy az is kapcsolva legyen, akár relézve is.
ha akksi plussz helyett a gyújtás plusszra teszed, akkor ha le akarod állítani a motrot, a generátor a gyújtótrafónak továbbra is ad áramot, és továbbra is ad áramot, ha így lemerül az akksi, akkor kapcsolóval kell kapcsolni ezt, ami nem egy jó dolog