Autós

Akku feszültség őr

Működése: egy kétszínű Led a kijelző, amivel négy jelzési képet lehet létrehozni:

11,5 V -os akkufeszig piros,
11,5 V és 13,5 V között narancs,
13,5 V és 15,5 V között zöld,
15,5 V fölött sötét, azaz hiba jelzés van.


Menet közben mindig a zöld színnek kell világítani. Sárgánál kevés a töltés, vagy túl nagy a terhelés, pirosnál nincs töltés, ha pedig menet közben sötét marad a led, akkor valószínű a túltöltés. Álló helyben a sárgának kell világítani, ha mégis a piros jelez, akkor gyenge az aksi.

Az alsó rajzokon látható nyomtatott áramköri terveket Horváth Sándor küldte.

Az írást küldte: Nagy ZoltánEmail a szerzőnek

Legújabb írás:

Erősítők, előerősítőkTelefonkihangosító
2017. február 23. 12:44

További cikkek

2010. március 23. 12:57
2005. március 16. 08:55
2011. augusztus 25. 14:25
2013. november 02. 21:19
2013. augusztus 29. 07:32
2002. október 11. 09:22
2007. július 18. 16:36
2007. november 09. 09:16
2005. november 14. 14:43
2005. május 24. 17:33
2005. szeptember 20. 21:12
2005. július 07. 20:43
2012. december 26. 10:45
2005. július 21. 01:00
2007. február 15. 00:03
2014. december 31. 08:36
2012. szeptember 18. 20:53
2010. július 14. 13:04
2011. április 16. 10:38
2012. július 13. 18:11
2000. május 10. 11:00
2005. november 21. 08:51
2010. október 09. 09:54
2008. szeptember 07. 12:05
2014. december 14. 20:50
2010. augusztus 15. 20:43
2006. január 20. 09:29
2002. november 10. 13:30
2001. március 12. 15:32
2010. augusztus 23. 07:09

Vélemények

Legfrissebb hozzászólások

Erősítők, előerősítők25W-os erősítő TDA2050-el
2017. március 24. 17:48:59
Erősítők, előerősítők25W-os erősítő TDA2050-el
2017. március 24. 17:45:33
Erősítők, előerősítők2x4 W-os A osztályú erősítő ECL82 csővel
2017. március 23. 21:43:55
TápegységekFeszültség szimmetrizáló nagy terhelhetőséggel
2017. március 22. 04:39:20
TápegységekFeszültség szimmetrizáló nagy terhelhetőséggel
2017. március 21. 15:23:50

Írd meg a véleményed a cikkel kapcsolatban!

bsselektronika.hu/index.php?w=wQrxNrtqyo