Rádiós

Pixie 2 QRP adó-vevő

Érdekes és jól működő kis adóvevő.
Működése: Adáskor a P1 és P2 zárva van akkor a T1-gyel felépített oszcillátor jele a T2-vel felépített erősítőn át a C6,C7,L2-vel felépített antennaszűrőre jut. Onnan meg az antennára. Vételkor az antennaszűrőn át a T2 kollektorára jut a jel. Aztán a T2 emmiterén megjelenik a vett jel és az oszcillátor frekvenciájának különbsége, ami aztán a C4-en át a 'földbe jut'. Így a hangfrekvenciás jel megjelenik a C5 lábán amit aztán az LM386-tal felépített HF erősítő felerősít. Tehát a T2 egyszer vevő másszor adó.

Természetesen más frekvenciájú kavicsot is lehet beletenni, de akkor az antennaszűrőt is át kell méretezni! (f=1/[2pi * gyökLC] (mértegys. L=H C=F))

Pixie 2 adó-vevő és a PTT port

Összedobva

PTT kábel

Az után építéshez sok sikert!

2007. október 09. 12:02

Vélemény:
27

Szavazat:
16

Mai látogató:
14

Utolsó látogatás:
Ma 13:23:11

4,0
16
  9  ★★★★★
  3  ★★★★
  1  ★★★
  1  ★★
  2  ★

csak morze jelet lehet vele adni??
az antenna csak egy darab drót??
p3 antenna?? az icnek meik lába meik (ha valaki tud rajzot küldeni azt megköszönöm)

n_bozont(@)-zárójel nem kell-citromail.hu   2007. október 29. 16:57:46

a dekódoloé pedig CWGET

cwtype a prog neve: a link-ről letölthető:: http://www.soft32.com/Download/Free/CwType_morse_t

noname   2007. október 17. 16:06:53

Még érdekelne a program is amit használsz!

nagy.k5(@)-zárójel nem kell-freemail.hu   2007. október 17. 12:50:55

A program ami van neked hozzá az windows-os vagy MS DOS-os?
Szeretnék én is rádiózni legálisan csak nem tom a feltételeket hogy lehet rádióamatőrnek lenni. Ha ismersz olyen oldalt ami ebben segítséget nyújt magadnád a link-et?

nagy.k5(@)-zárójel nem kell-freemail.hu   2007. október 17. 12:47:13

mcganyer!!! irtam mail-t!!!! no_name_9999@hotmail.com !!!!!

noname   2007. október 16. 19:47:43

Háát ha rádióamatőr vagy akko legal de amugy...
Épitsd meg nyugottan azt majd egy pici antennával kipróbálod azt akko nem zavarsz senkit.(én is igy kezdtem épitettem kettöt azt ez egyik szobábol a szoba másik végébe adtam de azota már rádióamatőr vagyok)

ez mennyire legál???

noname   2007. október 16. 19:16:15

Lényegében de akkor az antennaszürön is változtatni kell(célszerü ugy méretezni h a kondikat le lehessen cserélni trimmerkondikra és akko kicsit univerzálisabb)! Igen P1 P2 rövidrezárod és müxik.
Pl.: Morse bill. noname irj mailemre azt lessz progi

amekkora a kvarc, akkora frekin megy???

mi a morse program neve??

csak simán azt a két eret (PTT) rövidrezárogatom, és müxik is???

noname   2007. október 16. 17:45:26