Autós

Belső világítás vezérlés

A három tranisztoros változat a korrektebb kivitel, de a másik is remekül működik. Végülis ezt tettem be az autóba, mert ennél az izzó begyújtása azonnal megtörténik az ajtó nyitásakor. Ez pedig alapfeltétele, hogy működhessen az akkufeszültség esés elvét felhasználó riasztó. A három tranzisztorosnál viszont a fény is kicsit lassabban fut fel, amit az 1k-s ellenállás és a kondi időállandója szab meg. Nagyobb ellenállásal (4.7-10k) egész kellemes hatást lehet elérni.

Az írást küldte: Virág DonátEmail a szerzőnek

Legújabb írás:

Világítás, fényvezérlésLépcsőházi világítás automatika
2016. december 13. 10:11

További cikkek

2012. december 15. 07:56
2014. január 06. 09:08
2007. október 27. 08:36
2010. október 09. 09:54
2013. augusztus 29. 07:32

Vélemények

Legfrissebb hozzászólások

Erősítők, előerősítőkHangfrekvenciás erősítő TDA2030-al hídkapcsolásban
2017. január 20. 22:58:47
Erősítők, előerősítőkHangfrekvenciás erősítő TDA2030-al hídkapcsolásban
2017. január 20. 21:40:18
LED-es kapcsolásokRendőrlámpa 2 IC-vel 2.0
2017. január 20. 17:31:53
Erősítők, előerősítők14W-os erősítő TDA2030-al új nyák 2.
2017. január 19. 12:57:01
LED-es kapcsolásokSzétfutó futófény
2017. január 18. 23:42:08

Írd meg a véleményed a cikkel kapcsolatban!

bsselektronika.hu/index.php?w=8b3JnEKiBn