Autós

Belső világítás vezérlés


A három tranisztoros változat a korrektebb kivitel, de a másik is remekül működik. Végülis ezt tettem be az autóba, mert ennél az izzó begyújtása azonnal megtörténik az ajtó nyitásakor. Ez pedig alapfeltétele, hogy működhessen az akkufeszültség esés elvét felhasználó riasztó. A három tranzisztorosnál viszont a fény is kicsit lassabban fut fel, amit az 1k-s ellenállás és a kondi időállandója szab meg. Nagyobb ellenállásal (4.7-10k) egész kellemes hatást lehet elérni.
Nézettség:

Szint:
 

Szavazat:

Készült:
2005. szeptember 20. 21:12
Jelenleg nincs dokumentum a cikkhez.

Vélemény:
11

Szavazat:
17

Mai látogató:
5

Utolsó látogatás:
2024. április 24. 18:54:48

Bejelentkezés után használható funkció!
Értékeld a cikket!

Szavazatok
4,2
17
  10  ★★★★★
  3  ★★★★
  3  ★★★
  0  ★★
  1  ★

Legújabb írás

Rádiós
   

VÉLEMÉNYEK, HOZZÁSZÓLÁSOK

Nagyon szépen műxik! Csak egy gond adódott: Ha beindítom az autót, és elalszik a töltésjelzőm, felvillan a lámpa! Mi a megoldás hogy ne villanjon fel?

piperracing(@)-zárójel nem kell-freemail.hu   2005. november 20. 16:47:42