Autós

Akku feszültség őr

Működése: egy kétszínű Led a kijelző, amivel négy jelzési képet lehet létrehozni:

11,5 V -os akkufeszig piros,
11,5 V és 13,5 V között narancs,
13,5 V és 15,5 V között zöld,
15,5 V fölött sötét, azaz hiba jelzés van.


Menet közben mindig a zöld színnek kell világítani. Sárgánál kevés a töltés, vagy túl nagy a terhelés, pirosnál nincs töltés, ha pedig menet közben sötét marad a led, akkor valószínű a túltöltés. Álló helyben a sárgának kell világítani, ha mégis a piros jelez, akkor gyenge az aksi.

Az alsó rajzokon látható nyomtatott áramköri terveket Horváth Sándor küldte.

Az írást küldte: Nagy ZoltánEmail a szerzőnek

Legújabb írás:

Rádiós1 MHz-es szinusz kimenetű RF végfokozat Pout= 150 Wrms
2021. február 08. 13:37

További cikkek

2005. szeptember 20. 21:12
2007. február 15. 00:03
2007. március 18. 01:48
2014. december 31. 08:36
2017. augusztus 18. 10:47
2002. június 11. 20:10
2014. január 06. 09:08
2014. december 14. 20:50
2000. február 10. 10:32
2000. május 10. 11:00
2007. október 27. 08:36
2010. szeptember 01. 07:37
2012. szeptember 18. 20:53
2005. július 07. 20:43
2005. november 14. 14:43
2012. július 13. 18:11
2006. december 06. 10:03
2005. május 24. 17:33
2007. november 09. 09:16
2006. január 20. 09:29
2013. augusztus 29. 07:32
2011. március 10. 08:34
2009. május 06. 10:43
2010. március 23. 12:57
2010. október 09. 09:54
2011. április 16. 10:38
2013. november 02. 21:19
2012. december 26. 10:45
2005. november 21. 08:51
2013. augusztus 12. 09:08

Vélemények

Legfrissebb hozzászólások

Vezérlő áramkörökDigitális motorvezérlés
2024. május 24. 17:16:27
Vezérlő áramkörökDigitális motorvezérlés
2024. május 24. 12:18:54
DigitálisVillanypásztor 1.
2024. május 15. 11:56:25
Erősítők, előerősítőkEgyszerű 10W-os tranzisztoros erősítő
2024. május 02. 17:35:17
AlapokAstabil multivibrátor komplementer tranzisztorokkal
2024. április 12. 16:09:16

Írd meg a véleményed a cikkel kapcsolatban!

bsselektronika.hu/old/index.php?w=wQrxNrtqyo