Autós

Akku feszültség őr

Működése: egy kétszínű Led a kijelző, amivel négy jelzési képet lehet létrehozni:

11,5 V -os akkufeszig piros,
11,5 V és 13,5 V között narancs,
13,5 V és 15,5 V között zöld,
15,5 V fölött sötét, azaz hiba jelzés van.


Menet közben mindig a zöld színnek kell világítani. Sárgánál kevés a töltés, vagy túl nagy a terhelés, pirosnál nincs töltés, ha pedig menet közben sötét marad a led, akkor valószínű a túltöltés. Álló helyben a sárgának kell világítani, ha mégis a piros jelez, akkor gyenge az aksi.

Az alsó rajzokon látható nyomtatott áramköri terveket Horváth Sándor küldte.

Az írást küldte: Nagy ZoltánEmail a szerzőnek

Legújabb írás:

Rádiós1 MHz-es szinusz kimenetű RF végfokozat Pout= 150 Wrms
2021. február 08. 13:37

További cikkek

2011. március 10. 08:34
2005. november 21. 08:51
2006. január 20. 09:29
2009. május 06. 10:43
2007. március 18. 01:48
2013. november 02. 21:19
2017. augusztus 18. 10:47
2007. február 15. 00:03
2014. január 06. 09:08
2007. július 18. 16:36
2006. július 06. 08:37
2013. augusztus 12. 09:08
2002. június 11. 20:10
2012. július 13. 18:11
2008. szeptember 07. 12:05
2005. július 07. 20:43
2008. május 05. 08:30
2000. május 10. 11:00
2002. október 11. 09:22
2005. május 24. 17:33
2002. november 10. 13:30
2010. március 23. 12:57
2011. augusztus 25. 14:25
2005. szeptember 20. 21:12
2010. augusztus 15. 20:43
2007. október 27. 08:36
2010. október 09. 09:54
2001. március 12. 15:32

Vélemények

Legfrissebb hozzászólások

LED-es kapcsolások20 LED-es kivezérlésmérő
2023. szeptember 27. 18:33:07
TápegységekLabortáp
2023. szeptember 22. 20:31:42
Tápegységek12 V-os 8A terhelhetőségű tápegység
2023. szeptember 11. 22:37:31
TápegységekSzabályozható labortáp LM317-tel (1,2-25V/0-1A)
2023. szeptember 02. 20:32:04
TápegységekTeljesítmény zener
2023. augusztus 31. 12:46:22

Írd meg a véleményed a cikkel kapcsolatban!

bsselektronika.hu/old/index.php?w=wQrxNrtqyo