Autós

E85 átalakító központi injektoros autókhoz


Az olcsó E85 üzemanyag nagyobb keverési arányban alkalmazható injektoros autókhoz is, eme készülék alkalmazásával. A szenzort a hűtőkörre kell rögzíteni. A program együttműködik az autó motorvezérlő elektronikájával. Kipróbált, működő kapcsolás.
A PIC-be égetendő program hex file formában itt letölthető. A beégetett komplett PIC és nyomtatott áramkör is megrendelhető nálam.
Nézettség:

Szint:
  

Szavazat:

Készült:
2010. október 09. 09:54

Vélemény:
60

Szavazat:
15

Mai látogató:
4

Utolsó látogatás:
2024. április 15. 22:13:56

Bejelentkezés után használható funkció!
Értékeld a cikket!

Szavazatok
3,5
15
  6  ★★★★★
  2  ★★★★
  3  ★★★
  1  ★★
  3  ★

Legújabb írás

Rádiós
   

VÉLEMÉNYEK, HOZZÁSZÓLÁSOK

kmiki
küldj emilt, külök fotokat, panelrajzot

kodak53(@)-zárójel nem kell-gmail.com   2011. június 01. 01:59:55

Csak panel rajzom van layaut5 ben de ugyan ez csak egy táprész
és termisztor a többi 4szer. Egyszerü mint faék.

kodak   2011. június 01. 01:42:34

A hengerenkénti befecskendezésű 4-6 hengereshez van kapcsolásod?

kmiki   2011. május 31. 22:07:14

Sziasztok
Fogyasztási adatok E85_el
Város Benzin_ 10 /100Km 3800Ft
E85_ 11,5 /100Km 3280Ft
pálya Benzin_ 7,6/100km 2888Ft
E85_ 8,2/100Km 2337Ft
100 Km_erenként 500 forint megtakarítás szerintem nem rossz!
Opel vectra aut. C20NE hengerenkénti befecskendezés. A termisztort /NTC/ nagyon stabilan rögzíteni és jól le kell hőszigetelni, nagyon érzékeny a külső hőmérsékletre.Teljesítmény különbséget nem tapasztaltam a benzinnel szemben.

kodak   2011. május 30. 17:16:42

Sziasztok!
Nekem egy elég régi ( de annál szebb ) kocsim van ( 1982, W126, 380SEL Mercedes ). Ennek még mechanikus injektora van, ami azt jelenti, hogy ilyen elektronikát nem igazán érdemes bele tenni...
Szóval azt meg tudjátok mondani, hogyha az előgyújtáson állítok 3-4 fokot, és egy kicsit az alapjáraton még ráteszek, akkor van esélyem, hogy csak E85-tel tankolva járjak vele?

cyonide(@)-zárójel nem kell-citromail.hu   2011. április 25. 22:14:10

Így csináltam először, megpróbáltam megint, de semmi. Pedig asztalon működik az átalakító. Mind1 egyenlőre megint belefáradtam.

kusnyerikjozsef(@)-zárójel nem kell-freemail.hu   2011. április 18. 20:45:06

Injektorról lehúzod a csatlakozót gyújtást ráadod, műszer negativja a testre, megkeresed injektor csatiban melyik ágon van +12volt azt békén hagyod a másikat amelyiken nem mutat feszt a műszer azt vágod el ide kösd. Ne járó motornál mérj!!! Csak gyújtás!!

kodak   2011. április 17. 22:58:05

Nekem az injektor mind két vezetékén járó motornál +12, gyújtás nélkül test van (fehér,szürke). Lehet azért volt problémám de most már nem tudom hova kössem. Ötlet?

kusnyerikjozsef(@)-zárójel nem kell-freemail.hu   2011. április 16. 20:13:00

Köszönet FLUCKY_nak
Elkészült a kapcsolás hengerenkénti változatban, OPEL C20NE
motorhoz, hibátlanul és korrektül működik. Fogyasztási és teljesítmény adatokat pár hét múlva tudok megosztani, addig tesztelem etanollal a gépezetet.
KODAK

kodak   2011. április 10. 23:00:56

Igen.

kusnyerikjozsef(@)-zárójel nem kell-freemail.hu   2011. március 28. 22:14:42