Feszültség inverter
FIGYELEM!
2002. november 20. 21:00
Vélemény:
17
Szavazat:
19
Mai látogató:
2
Utolsó látogatás:
2024. április 23. 17:17:55
Vélemény:
17
Szavazat:
19
Mai látogató:
2
Utolsó látogatás:
2024. április 23. 17:17:55
a kapcsolásról az a véleményem, a kisfeszültségű elemes-akkus-kismotoros cuccoknál nagyobb teljesítményűt nem éri meg barkácsolni és mellesleg veszélyes is. Esetleg szakmabeli mérnök foglalkozzon vele, de az tudja, ennek nem ez a módja, amit pl. itt ajánlanak.
erről a vízbontós dologról az egyszeri parasztember jut eszembe: Hát én értem, hogy gőzgép, de MI hajtja???
a vízbontásról annyit hogy a váltóáramnak semilyen kémiai hatása sincs, csak az egyenáramnak, kétlem hogy te autót építenél ilyen tudással
hát igen, olyan amilyen, ha frekit növeljük akkor sokkal jobban fog nőni a hatásfok is, valamint a fetek meghajtása sem tökéletes, nincs dead-time beépítve, ha ezek meglennének a feteknek hűtőborda sem kellene
ez egy olyan fiók-takarító áramkör, nem igazán használható
ic1 nemelégépontosan van jelölve nekem csak enyi a problémám megkőszöném ha segitenétek bene köszi
Sziasztok!
Engem elsősorban a trafó előtti rész érdekelne, mert bármennyire is furcsán hangzik, de épp egy vizzel ill. hidrogénnel működő autót szertnék építeni és a víz lebontásához nem feltétlenül kell egyenáram sőt! Csak ott leszek gondban, ha a freqvenciát növelni kell mert erről is ír a kisérleti leírás. De az még odébb van.
Jó kis kapcsolás, érdekessége hogy nem kell neki szimmetrikus trafó. Aránylag egyszerű és totál más tranyókkal is meg lehet építeni, azokkal is működik. Azt hallottam hogy egy japán villamosmérnök munkája.