HF erősítő 2 x 100W vagy 1 x 200W

Ez az erősítő a TDA7294-es IC re épül amellyel minimális alkatrész felhasználásával nagyszerű erősítő hozható létre. A kapcsolás mono és sztereo kivitelben egyaránt használható.

Mute és Stand-by üzemód is található az IC-nek köszönhetően. A teljesítmény miatt mindenképpen szigetelve hűtőbordára kell szerelni! A TAB a 8. lábnak felel meg. Ez az IC más kapcsolásban 2 x 200W illetve 1 x 400W -os kivitelben is megépíthető. Az erősítő szimmetrikus +-10V és +-40V között üzemeltethető! Az erőerősítő részének viszont stabil 5V feszültség szükséges. Ez még arra is jó ha esetleg ledekkel szeretnék díszíteni alkotásunkat :) Nyomtatott áramkör:

Az IC lábszámozásáról a dokumentáció ad felvilágosítást.

2010. január 26. 08:45

Vélemény:
20

Szavazat:
1

Mai látogató:
29

Utolsó látogatás:
Ma 13:29:11

5,0
1
  ★★★★★ 1  
  ★★★★ 0  
  ★★★ 0  
  ★★ 0  
  ★ 0  

tudna valaki kuldeni egy nyak tervet . koszonom szepen

kovacssandortamas(@)-zárójel nem kell-yahoo.com   2015. január 30. 14:46:15

a Hestore-on néztem alkatrészeket az erőlködőhöz, meg akarom építeni. Az lenne a kérdésem hogy azon az oldalon pl. van ellenállás pártized-wattos és 2-3 wattos is, kondenzátor 15, 36 és 63 voltos is. Milyet vegyek a rendszerbe ? Előre is köszönöm

volkswagman   2012. szeptember 22. 22:59:10

Miskanaruska

A 100W RMS teljesítmény mindjárt lemegy ~60W Din szabvány szerinti teljesítményre, ami már közelebb áll a valódi teljesítményhez.
Szívem szerint minden RMS és P.M.P.O teljesítményadatot használó céget akasztással büntetném.
Bocsi a kifakadásomért.

Miskanaruska   2012. május 29. 15:24:32

ugyanannyit mint más feszültségeknél mert +-10 és +-40V között bármi lehet. de fontos a szimmetrikus táp

ARCT Elektrik   2012. január 22. 15:21:24

12V ról hány wattot ad le?(arról működne?)

tobim(@)-zárójel nem kell-citromail.hu   2011. december 22. 18:59:15

Bírja a 4 ohm-ot csak jobban melegszik. Nekem 8 ohmon elég volt egy nagyobb hütöborda(5*10cm hüttőfelület) de 4 ohmnál már ugyan erre a bordára kelett már egy ventillátor. Ezt az egészet egy régi orion erősítőbe szereltem be amiben volt már egy trafó ami +- 33V ot adott le és ezzel használom még ma is.

ARCT Elektrik   2011. június 08. 19:56:26

érdeklődnék, hogy te milyen tápfesszel csináltad meg?

hammmerer(@)-zárójel nem kell-gmail.com   2011. június 06. 15:58:19

a 4 ohm-ot bírja?

davyd0813(@)-zárójel nem kell-hotmail.com   2011. április 19. 22:56:44

valaki egy nyákrajzot tudna küldeni lay-ben?

konradj(@)-zárójel nem kell-freemail.hu   2011. február 21. 23:49:41

Az R6 az 0ohm, az R7 2K7 és a C10 100nF. Az R7 és a C10 akkor kell ha +-24V-nál kisebb a tápfesz, de ha nincs ott akkor sincs gond mert a bekapcsoláskor fellépő esetleges áramlöketet tompítja a kimeneten (durranás)

ARCT Elektrik   2011. február 16. 18:33:53