Fordulatszámmérő autóhoz
2008. szeptember 07. 12:05
Vélemény:
38
Szavazat:
15
Mai látogató:
3
Utolsó látogatás:
Ma 05:25:20
Vélemény:
38
Szavazat:
15
Mai látogató:
3
Utolsó látogatás:
Ma 05:25:20
Elkészült a kapcsolás, kérésre-kívánságra a 4T Trabiba.
Természetesen a kombinált műszerbe került beépítésre, és meg kell hagyni, igen tetszetős lett.
Amint beépül az autóba, küldök képeket is.
Adódik a kérdés: Odaadom-e bárkinek a nyáktervet...
Egyenlőre nem, majd ha tuti a működése, akkor is némi ellenszolgáltatást remélve. Nem egy bonyolult kapcsolás ez, bárki össze tudja hozni....
Valaki el tudná küldeni a NYÁK tervet?
Előre is köszönöm!
e-mail: kulcs_ember@freemail.hu
Hello,
Davyd19 eltudnád küldeni a nyáktervedet?
Nagyon megköszönném.
Csics95@gmail.com
4 ütemű trabihoz jó ez a kapcsolás
Sziasztok,
Csak egy észrevétel: A megszakító a trafó testjét szaggatja, vagyis vagy testre kapcsolja vagy szakadás van.
Az NPN tranzisztor nem fog csinálni semmit,lehet, hogy ezért nem működik. Vagy fel kellene húzni a bázist tápra és ha zárt a megszakító akkor bezár a tranzisztor is, vagy kii kellene cserélni egy PNP-re (kollektor földre).
Szerintem ez így nem lesz üzemképes.
De lehet, hogy tévedek.
üdv
Attila
http://logout.hu/cikk/elektronika_fordulatszammerohoz/teljes.html
A 2 trafós megoldáshoz segítséget találhatsz ezen az oldalon !
Helló. Csak egy kérdés. Nekem tranzisztoros a gyújtáselosztásom.
(Nincs megszakító) Elvileg a gyújtótrafó testjéről kéne leszednem a jelet.
De ott ugye 2 jel (2szikra) van fordulatonként, mert négyhengeres, 4ütemű. Akkor nekem a kalibrálásnál az 50Hz csak 1500 R/Min-nek feleljen meg, vagy ez már eleve jó lesz?
Előre is köszönöm a választ.
Hello, megint én, újabb probléma. Megnéztem, és a 4 ütemű Trabiba elektronikus gyújtás van, erre melyik pontnál kössem rá a kékkel jelölt kivezetést?