14W-os erősítő TDA2030-al új nyák 2.

Elkészült a 14W-os erősítő ( TDA2030 ) csinosított változata, legalábbis nekem így jobban tetszik. Ezen már az IC normális pozícióban van, ahogy annak lenni kell. A beültetési képen nem tüntettem fel a kapcsolási rajz által meghatározott C1...R2 stb jelöléseket, inkább az értékeket írtam fel. Az ellenállás értékei értelemszerűen a hozzá tartozó ellenállás mellé írtam, ha kondenzátor érték is van megadva, akkor az az ellenállás alatt levő kondenzátort jelenti. Nekem az 1000μF-os kondenzátor elhelyezése nehezen született meg, mert nagyon "elüt" a többi alkatrész méretétől, és ez nekem mindig szemet szúrt, nem beszélve arról, hogy a panelon sok helyet foglal.

Egy olyan megoldást kerestem, ami variálható bizonyos mértékben. Én a panel szélén hagytam helyet neki azzal a céllal, hogy ráfektetem az ellenállás/dióda sorra, aki viszont nem nézegeti szívesen, az a forrasztási oldal felől is beépítheti, vagy a panelt szélesebbre hagyva álló kondit vagy akár fekvő kondit is használhat.
Sikeres megépítést mindenkinek!

2012. június 26. 22:45

Vélemény:
110

Szavazat:
2

Mai látogató:
32

Utolsó látogatás:
Ma 13:34:02

4,5
2
  ★★★★★ 1  
  ★★★★ 1  
  ★★★ 0  
  ★★ 0  
  ★ 0  

25W-os erősítő TDA2050-el

TDA2050   2017. március 01. 15:08:07

A TDA 2050-es IC-hez van külön terv itt a BSS elektronikán, nem csak az IC-t kell cserélni, nagyobb és lehetőleg kettős táp kell neki.
http://http://bsselektronika.hu/index.php?w=vN77CXG3Yi
25W-os erősítő TDA2050-el

TDA2050   2017. március 01. 15:06:38

Ha TDA2050-est rakok bele akkor a teljesítmény nő igaz?

Demon   2017. február 28. 17:49:59

Szia!
Az R6-os ellenállás 1 ohmos!

Vipera   2017. február 12. 22:08:00

Mit jelent az R6-nál az az 1-es?
Ja és miért nincsen melllé írva hogy hány Ohm?

rihekopó42   2017. február 12. 16:11:42

Meg sem szólal :/ ez fura....19v 5Ampert adok neki :D :D

nordzso   2017. január 19. 12:57:01

Meg nekem rengeteget folyt a basszuson.

knightsofair   2016. október 02. 08:02:16

Hali!
24V- on dettó ugyanaz a probléma.

knightsofair   2016. október 02. 07:32:33

Szia
Kevés neki a tápfesz.

Son   2016. október 01. 15:12:43

Hali !
Nekem adódtak problémák ezzel az erősítővel.
Konkrétan nem erősít semmi hangot szval azzal egyenlő, mintha pl telefonról hallgatnám közvetlen. A tápfesz 16V.
Ha van vmi ötletetek kérlek segítsetek

knightsofair   2016. szeptember 30. 17:47:26