2x4 W-os A osztályú erősítő ECL82 csővel

Így néz ki egy tisztességes elektroncsöves sztereó erősítő. Nem kell bekapcsoláskésleltető elektronika sem egyéb hókusz-pókusz a dologhoz.
A rajz magáért beszél minden szükséges érték rajta van.

2011. január 27. 10:26

Vélemény:
58

Szavazat:
29

Mai látogató:
6

Utolsó látogatás:
Ma 09:51:19

3,4
29
  11  ★★★★★
  4  ★★★★
  5  ★★★
  5  ★★
  4  ★

Legújabb írás

Rádiós

VÉLEMÉNYEK, HOZZÁSZÓLÁSOK

Helo! Mekkora a trióda és a végpentóda anódjánál a feszültség?

martin2001   2015. szeptember 27. 11:50:08

köszönöm

martin2001   2015. szeptember 26. 16:19:52

Igen működni fog.

Petike   2015. szeptember 25. 20:08:22

Sziasztok! Ha csak a "felét" építem meg akkor működni fog? Itt egy kép is hozzá.

martin2001   2015. szeptember 25. 18:23:57
erosito.png

Igen a külső hőmérsékletnél jóval magasabb hőfokon érzik csak jól magukat, ezek a kis üvegburás csodák

magicworld(@)-zárójel nem kell-freemail.hu   2015. május 17. 14:56:56

Ezt komolyan kérdezted???

Katona László   2015. május 15. 21:44:26

Ilyen meleg időben is kell fűtés a csöveknek?

János   2015. május 14. 14:19:23

Túl lehet terhelni mint mindent ezt is. Ki lehet belőlle préselni a plusszt. De az a hangminőség és a cső élettartalmára is rossz hatással van.

magicworld(@)-zárójel nem kell-freemail.hu   2015. február 04. 18:30:41

megcsináltam a kapcsolást gyönyörű hangja van, olyan kérdés lenne hogy 250 volt anódnál leadhat többet is mint 4 watt? esetleg a 220 k s ellenálást mondjuk 180 k ra levenni?

patyo   2015. január 18. 12:26:59

Nem izzik a külső fémlemeze, mert azt még akkor direkt nézegettem még az elején meg utána is, csak a fűtőszálat lehet látni, ez biztos. Sötétben is néztem. Ezért gondoltam csak arra, hogy a kimenőn kéne változtatni. Igaz a csövek már használtak voltak, ezt látni is lehetett rajtuk, de ennyire nem, mint most. Egyik csőben viszont láttam, de csak akkor mikor majdnem teljes hangerőn szólt, hogy ütemesen volt benne egy pici ív. Sajnos csak használt csöveim vannak, de mint kezdő csöves építőnek bőven megteszi kísérletképpen. Bár az újjal meg nem szívnék ennyit. Mindent a rajz szerint csináltam, csak annyi eltérés van, hogy a 210V helyett 225V-ot állítottam be, de ezt bírnia kell ennek a csőnek bőven, úgyis ott van a 220k ellenállás.

Attesz85   2014. január 12. 21:58:08