Fórum

A fórum regisztráció nélkül is működik, ebben az esetben mindenki az e-mail címével azonosíthatja magát.
A regisztrált felhasználók kiemelten jelennek meg és több funkciót is használhatnak.
Legegyszerűbb tranzisztoros erősítő 2W

én megcsináltam 12voltal jól szól de egy kicsit több mély is lehetne benne de így is jó amúgy nem szedem szét mert jó és használom

bzsuzsa15(@)-zárójel nem kell-freemail.hu   2020. április 03. 11:23:34

Ugye tudod hogy csak viccbol mondta? Ironiarol mar halottal?

dandiaf95(@)-zárójel nem kell-gmail.com   2020. január 20. 17:39:31

Valamit kifelejtettél a kamu 7-éves szövegedből. Egy 7 éves még csak írni is alig tud, nem hogy olvasni

Az antifizikus   2020. január 20. 17:37:45

Lenne egy nagy kérésem, szeretnék kérni nyák tervet mert 7 éves kisfiú vagyok és még az iskolában nem tanultuk a nyák tervezést. Nem vagyok annyira kezdő már csináltam olyat, hogy egy elemre rákötöttem egy lámpát és működött.

Gruber   2018. november 06. 18:47:18

Szeretném hidba kapcsolni, de sehogy sem sikerül. Ötlet?

Hans   2016. november 11. 19:30:04

Megépítettem és a hangszóró szószerint kilehelte a lelkét hatalmas füst formájában Kiderült hogy az én hibám: a kapcsolás egyetlen ellenállásának a színkódját elnéztem és 10K helyett 10 OHM-ost építettem be. Erre ti is figyeljetek, különben úgy jártok, mint én

János   2016. november 04. 12:19:48

Hali!

Ezt sorba lehet kötni egymással?
Tehát megépítem, monjuk 3szor, és egymás után kötöm őket. Összegerjednek? Vagy nagy lesz a torzítás?

Köszi!

Hans   2016. június 13. 14:30:29

Én megépítettem egy ss8550 es pnp tranzisztorral a táp 6V (igen polaritás stb megcserélve ) és szerintem tök jó a hangja csak halk...

dominik2580   2016. február 07. 23:33:53

Nagyon jó kis cucc.Ez elé lehet tenni előerősítőt vajon.?

sanzon   2015. február 28. 06:55:32

the rock!
Ennél egyszerűbb erősítőt nem fogsz találni. Hogy hogyan kell megépíteni és mi kell hozzá az ott a rajzon. Ahogy az írásküldő is írta: egy ellenállás, egy kondenzátor, egy tranzisztor.

ropusz   2015. február 17. 18:55:46