



Belső világítás vezérlés
A három tranisztoros változat a korrektebb kivitel, de a másik is remekül működik. Végülis ezt tettem be az autóba, mert ennél az izzó begyújtása azonnal megtörténik az ajtó nyitásakor. Ez pedig alapfeltétele, hogy működhessen az akkufeszültség esés elvét felhasználó riasztó. A három tranzisztorosnál viszont a fény is kicsit lassabban fut fel, amit az 1k-s ellenállás és a kondi időállandója szab meg. Nagyobb ellenállásal (4.7-10k) egész kellemes hatást lehet elérni.
Nézettség:










Szint:
Szavazat:
Készült:
2005. szeptember 20. 21:12
2005. szeptember 20. 21:12
Jelenleg nincs dokumentum a cikkhez.
Vélemény:
11
Szavazat:
17
Mai látogató:
69
Utolsó látogatás:
2025. november 16. 00:37:20
Bejelentkezés után használható funkció!
Értékeld a cikket!
Szavazatok
4,2
Az írást küldte: Virág Donát
Legújabb írás
2025-01-01 15:06















Digitális IC katalógus
Tranzisztor katalógus
Dióda katalógus
PDF dokumentációk
Fórum
Partnerek
Letöltések
Belépés / Regisztráció
Vendégkönyv
Fényképalbum
Raktár




Csak egy gond adódott: Ha beindítom az autót, és elalszik a töltésjelzőm, felvillan a lámpa!
Mi a megoldás hogy ne villanjon fel?